6. 5. 2012

Koncert

Aj vám ten týždeň tak rýchlo ubehol ? Som aj celkom rada že začína nový týždeň a už som bližšie k letným prázdninám. Tento týždeň celkom fajn. Skoro každý deň sme nacvičovali na akadémiu (máme už skoro celý tanec) , písomiek nebolo našťastie až tak veľa a zažila som najsuprovejší koncert. Uf to bolo ! Na začiatku nuda, kapela meškala hodinu. Najprv sme si sadli a bola predkapela. Potom sme išli pri pódium kde bolo strašné teplo a tam sme čakali trištvrte hodinu ale potom sa to začalo. Bolo úžasne. Skákala som,spievala, tancovala.. Doma ma tak boleli nohy ! :D

Vstupenka

Jedna fotka čo sa mi podarila nafotiť aj to rozmazaná 

cestou domov - mesiac (kvalita fotiek- mobil )

Nevedela som sa rozhodnúť čo si mám obliecť. Ale nakoniec som si dala nohavice a biele tielko :) Zajtra idem do mesta. Dúfam že niečo nakúpim :) Bude potom NEW IN - možno video.

2 komentáre: