20. 5. 2012

Česko-Slovensko

Tak po 2 dňoch sa zase hlásim. No zase som nemala čas. V piatok k nám prišla sesternica a v sobotu som pozerala hokej. Samozrejme že som držala palce Slovákom. Práve teraz pozerám Česko-Fínsko a Čechom prajem bronz. Zatial sa im to celkom darí ale ešte to musia udržať aspoň 2 tretiny. A keď som už pri tom hokeji, niektorý česi sa nevedia vyrovnať s tým že sme po ôsmich (či kolkátich ) rokoch nad nimi zvíťazili a prajú slovenským hokejistom pád lietadla - TU . Je to dosť trápne a zakladateľovi asi nevadí že je aj na topkách - TU. Na jednej stránke sa písalo že vyhráme nad čechmi raz za 50 rokov a hneď sa chválime či čo. Keď nad čechmi vyhráme raz za 50 rokov prečo nám to nedoprajú ? Ale už to radšej neriešim ale tá stránka ma nahnevala.

Tento týždeň bol celkom fajn . Nič moc sa neudialo (okrem hokeja) . Zajtra vám napíšem nejakú recenziu .


Fotka zo včerajška :) Prajem vám bronz.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára