28. 4. 2012

Hello

Začiatky bývajú ťažké. Takto som začala vetu na predchádzajúcom blogu. Myslela som si že tam vydržím trošku dlhšie. Môj prvý blog bol na blog.cz . Na začiatok mi to stačilo, ale neskôr som pochopila že to nie je to  pravé orechové. Strašne ma lákal blogspot. Na blog.cz sa písali len samé kopírované články, pridávali obrázky. Ale nechcem tým povedať že sa tam nenašlo pár blogov ktoré ma očarili a rada som čítali ich články. Na blog.cz som vydržala asi trištvrte roka. Nie som žiadny začiatočník ! :D. Na blog.cz som mala 2 blogy. Prvý mi vydržal ledva pol roka a druhý som mala mesiac. Ale už vám nebudem písať o mojej blogovej histórií.

Dalo by sa povedať že pášem už 3 knihu môjho života. Milujem fotenie, módu, módne časopisy, nákupy. Milujem blogy o móde. Na blog budem pridávať aj outfity a chcela by som začať fotiť videá. Baví ma písať recenzie na kozmetiku. Blog budem taktiež obohacovať o moje fotky. Zrkadlovku zatiaľ nemám ale už šetrím ;).
Dúfam že mi to tu pomôžete rozbehnúť a že sem budete chodiť radi. Za každého čitateľa ďakujem. Veď ja vás odmením keď príde čas :)

Cíťte sa tu dobre a nebojte sa, na tento blog sa len tak ľahko nevykašlem :)




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára